miercuri, 13 martie 2013

Ootd: I love you, spring!

Se pare ca e primavara...Oh Doamne cat am asteptat momentul asta...sa ma bucur de soare, de natura, de plimbarile lungi...Tot ce ne mai ramane e sa scoatem din dulap tricourile si gecutele subtiri, sa uitam de paltoane si de geci groase.
Eu am facut-o deja...partial! Sper sa va placa tinuta mea. Am purtat noua mea jecheta de pe sheinside pe care o ador. Este foarte frumoasa, si mi se potriveste perfect!

Jacheta si pulovar: sheinside, Pantaloni scurti: romwe: inel: jewelry-box; dressuri: random.










Am facut multe multe poze de data aceasta, asa ca partea a doua o vezi vedea in curand!

Va place noua mea jacheta?




4 comentarii:

  1. Foarte frumos outfitu-ul, ciorapii sunt foarte sexy :D

    RăspundeţiȘtergere
  2. Mademoiselle Lorraine7 ianuarie 2014, 17:42

    e foarte frumoasa jacheta, am vazut ca au o gramada de haine frumoase sheinside. pup

    RăspundeţiȘtergere

© Miu Miu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena