duminică, 23 decembrie 2012

Christmas time

Dragelor, v-ati pregatit de sarbatori? Ati cumparat ultimele cadouri? Eu azi am fost la cumparaturi, am gasit si tinuta pe care o aveam in minte pentru Craciun, a venit si Mosu' cu tot ce mi-am dorit...mai asteptam zapada si spiritul sarbatorilor de iarna, pe care eu le ador...

Va las cu o tinuta lejera. Sper sa va placa...









Pulovar: romwe
Geanta: tidestore
Palton: Depot 96
UGG boots
Ceas: Fossil
Bratari: random

Va place tinuta mea?

Va pup si astept cu drag impresiile voastre :X

40 de comentarii:

  1. foarte draguta tinuta, iar puloverul este demential:X

    RăspundeţiȘtergere
  2. Foarte frumos, imi place puloverul si paltonul si cizmele ...
    Pe cap nu porti nimic? Palarie, caciula, ce s-ar potrivi? Cred ca vorbeste sinuzita mea :)
    Spor la ce pregatiri mai sunt si sarbatori fericite!

    RăspundeţiȘtergere
  3. super, este lejer dar totusi frumos, imi place ideea...craciun fericit

    RăspundeţiȘtergere
  4. imi place f mult, esti f frumusica asa ! Craciun fericit, sa-ti aduca mosul tot ce iti doresti :*

    RăspundeţiȘtergere
  5. Esti foarte finuta si tinuta te prinde de minune!! Pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  6. te prinde foarte bine tinuta, iar paltonasul e supeeerbbb.cu ce aparat faci pozele ? aaaa...si felicitari fotografului ;)) :*

    RăspundeţiȘtergere
  7. Un outfit potrivit pentru o sesiune de cumparaturi :) .
    Te pup! :*

    RăspundeţiȘtergere
  8. ai un zambet superb..! sa ai niste sarbatori minunate..alaturi de cei dragi! Meriti:*

    RăspundeţiȘtergere
  9. O tinuta pe care cu siguranta as purta-o. Imi place f mult :* Imi place cum zambesti :"> Sarbatori fericite!

    RăspundeţiȘtergere
  10. foarte draguta tinuta :* esti mult mai sweet in realitate decat in poze, superba :*

    RăspundeţiȘtergere
  11. Frumoasa tinuta, imi place mult paltonul ♥♥
    Si nu stiu daca ti-am mai zis dar ai un par superb!


    Eu am terminat de cumparat cadourile, azi trebuie doar sa le impachetez :)

    RăspundeţiȘtergere
  12. asa putin cat se vede..dar paltonul e genial!! <3<3

    RăspundeţiȘtergere
  13. Paltonul si puloverul sunt atat de dragute :D Si pozele au iesit tare frumoase!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Esti superba! :) Pe tine totul arata bine :* Foarte frumoase hainutele si ceasulll bineinteles. Iar de tine am spus la inceput superba si finuta . Pupici :*

    RăspundeţiȘtergere
  15. imi place :* , eu m-am pregatit, am facut bradutul, cadourile sunt pregatite , zapada este , deci poate sa vina Mosu' ;)

    RăspundeţiȘtergere
  16. Flory Florentina7 ianuarie 2014, 19:25

    Suuuupppeeerrr <3

    RăspundeţiȘtergere
  17. Imi place outfit-ul tau! Eu astept colindatorii, vin dupa miezul noptii, si mie deja imi e somn:))).

    RăspundeţiȘtergere
  18. Foarte dragut outfit-ul! Paltonasul e tare frumos!

    RăspundeţiȘtergere
  19. Adina-Loredana Rogin7 ianuarie 2014, 19:25

    Ador acel pulovar,este atat de dragut..iar de paltonas nici nu mai zic...superb..

    RăspundeţiȘtergere
  20. Da, e foarte foarte frumoasa tinuta ta!

    RăspundeţiȘtergere
  21. ti-am spus pe facebook ca te-am vazut in carrefour ;)) sunt justbreathe ramy :*

    RăspundeţiȘtergere
  22. Monicutza Monica7 ianuarie 2014, 19:26

    imi place tare mult pulovarasul.... si paltonul este foarte frumos

    RăspundeţiȘtergere
  23. Bianca Roxana Anitei7 ianuarie 2014, 19:26

    Frumoasa din cap pana'n picioare, ca de obicei!

    RăspundeţiȘtergere
  24. Superba tinuta. Iar pozele....din ce in ce mai minunate

    RăspundeţiȘtergere
  25. De ce spuneai pe Facebook faptul ca ti se pare ca nu prea ne place tinuta? Din contra, este ceva lejer si dragut, iar eu cu siguranta m-as imbraca asa! Iar tu esti o frumoasa ! Sarbatori fericite! :*

    RăspundeţiȘtergere
  26. Imi place mult gentuta!

    Ce aparat folosesti ?

    RăspundeţiȘtergere
  27. Georgiana-Liana Dinca8 ianuarie 2014, 02:19

    O tinuta frumoasa, lejera dar de efect. Imi place cum iti sta in nuante de bej :D Pupici :*

    RăspundeţiȘtergere
  28. mihaela.manolica8 ianuarie 2014, 02:25

    Super! imi doresc si eu un paltonas asa......

    RăspundeţiȘtergere
  29. Multumesc frumos :* Sunt preferatele mele, ce-i drept...

    RăspundeţiȘtergere
  30. La multi ani si un an minunat, asa ca tine! Esti o frumoasa, ca intotdeauna!
    Imi spui te rog de unde iti cumperi ceasurile, mi s-au stricat ambele ale mele si sunt in cautare :)
    Multumesc, pupici!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Maria. Toate le-am luat de la magazinele B&B. Imi pare rau ca ti s-au stricat :( erau tot Fossil? Sper sa nu se stice si ale mele vreodata :(

      Te pup

      Ștergere
    2. Multumesc mult, credeam ca de pe vreun site :)
      Da, erau Fossil, sotul mi le cumparase, unul m-a tinut peste 6 ani, altul doar 4, ceasurile sunt bune, curelele s-au stricat si costa mult inlocuirea, o sa primesc altul curand :)
      Pupici nestemati :*

      Ștergere
    3. Te-am intrebat daca e tot Fossil ca sa stiu la ce sa ma astept :( eu am doar curele de metal, sau ceramica. dar am vazut ca nu sunt asa scumpe curelele in magazin.

      Online ar fi watchshop.com, si e destul de ok, vine acasa comanda, din cate am inteles/.

      Spune-mi te rog, ai primit notificare pe mail ca ti-am raspuns la mesaj?

      Ștergere

© Miu Miu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena