marți, 20 noiembrie 2012

Tag: Avon sau Oriflame

Ati observat probabil ca eu nu sunt adepta tagurilor, pentru ca de obicei contin intrebari personale si nu vad de ce ar interesa pe cineva chestii atat de banale despre mine. Insa saptamana trecuta am primit unul interesat de la Aurora si am hotarat sa il fac pentru ca sunt sigura ca vreti sa stiti care sunt produsele mele preferate de la Avon si Oriflame.

Hai sa vedem intrebarile:

1. Care sunt primele 3 produse preferate (sau cele mai folosite) de la Oriflame?


- Parfumul M by Marcel. Am scris despre el, a fost in preferatele lunii de multe ori, pe scurt il ador!!!
- kitul pentru sprancene. La un pret decent avem unset complet: ceara, 2 farduri si pensulele speciale.
- Parfumul After Hours. Unul dintre parfumurile mele preferate...a disparut prea repede din brosuri, mi-a placut foarte tare si am tinut la el pentru ca stiam ca nu mai am de unde sa il comand. Un parfum special...

2. Care sunt primele 3 produse preferate (sau cele mai folosite) de la Avon?


- Parfumul Cynthia Rowley, miroase minunat, racoros, superb. Am adorat si acest parfum. Nu stiu de ce toate care imi plac mie dispar de prin brosuri.
- Masca cu ulei de masline din gama Planet Spa. Este preferata mea de cativa ani si o folosesc la fiecare spalare.
- Outspoken by Fergie. De asemenea imi place foarte mult. Sper sa ma mai pot bucura de el multi ani de acum inainte.

3. Care credeti ca sunt diferentele dintre cele doua?

Sunt reprezentant Avon de cativa ani, insa produsele pe care le comand din cataloage sunt limitate. Am invatat sa cunosc gamele, ce se merita si ce nu sa comanzi. Am preferatele mele, bine intemeiate, stiu cam cand sunt reduse si automat beneficiez si de un discount. Insa de-a lungul anilor mi-au lasat un gust amar experientele in care foarte multe produse beneficiaza doar de un anumit discount si nu se aplica discountul aferent comenzii. Din cate am inteles la Oriflame acelasi discount este valabil pentru toate produsele. Mi-am dorit la un moment dat sa devin reprezentant Oriflame, intrucat comandam anumite produse pentru mine si familia mea, insa am renuntat. 

Intre produse, nu stiu care este diferenta. Am favorite din randul ambelor.

4. Daca ati putea sa va cumparati cate produse vreti de la Avon sau Oriflame, de la care ati cumpara?

Nu as putea raspunde la aceasta intrebare. E ca si cum m-ar pune cineva sa aleg intre gold si silver. Ambele imi plac si am nevoie de ambele in viata mea pentru a imi satisface nevoile.

Acum va intreb pe voi:


Voi ce preferati: Avon sau Oriflame?

23 de comentarii:

  1. Cu pensulele se rezolva, zic eu. Uite, kit-ul de la essence ma nemultumeste din 2 puncte de vedere: ceara nu exista iar nuantele mi se par prea inchise. Putin inchise mi se pareau si cele de la Oriflame insa am cautat acum mai multe informatii si poze despre ele si par totusi ok

    RăspundeţiȘtergere
  2. si mie imi plac ambele firme, deci nu prea as putea sa decid :*

    RăspundeţiȘtergere
  3. Ei,sti doar ca toata traba cu parfumurile e relativa. Ca n-ai de unde sa sti ce fel percepe fiecare o anumita aroma.De asta mi se pare si atat de greu sa cumperi unei persoane un parfum. Parca ti-e si teama de cum simt ei parfumul respectiv:)) Cat despre masca e posibil sa nu ma fi exprimat eu tocmai coerent. Nu e vorba ca imi ingrasa parul cat imi lasa un aspect al parului asemanator cu acela pe care il am cand mi se ingrasa parul. De parca nu as fi folosit sampon. Si am incercat cu mai multe sampoane. La radacina n-am aplicat niciodata masca. Doar nu-s incepatoare:))Mi se ingrasa parul si fara sa-l "ajut". Dar din nou, produse cosmetice.Relativa treaba. De asta vor exista mereu si comentarii de la persoane care sa spuna ca lor nu le-a facut bine un produs pe care fiecare dintre noi il considera perfect. De asta nici nu cred ca exista crema, samponul,balsamul sau ce vrei tu, care sa fie rau de tot. Dar exista produsul cosmetic, chiar mai multe, care sa nu fie bune pentru mine. Pupici si de la mine!

    RăspundeţiȘtergere
  4. mie imi plac ambele firme.....knd ma hotarasc sa comand..ma uit pe ambele cataloage si ma ghidez dupa oferte...si dc nu dupa prezentare:)))) de multe ori un produs mi-a facut cu ochiul pt simplu fapt ca era prezentat super in revista..:D

    RăspundeţiȘtergere
  5. Pff , eu ador Outsopken Intense de la Avon si de la Oriflame apa de toaleta Miss O Fashion Princess :)) ...stiu numele suna asa de fetite dar imi place aroma "parfumului"!

    Cat despre Avon, sunt si eu reprezentanta de mult si ma enervez mereu cand vad grila de discount-uri redusa tocmai la cele mai comandate produse din brosura!

    Macar ei mai fac cate un "cadou motivational" din cand in cand pt ca am inteles ca la Oriflame nu se fac cadou produse doar le ofera discount pe comanda.....,

    RăspundeţiȘtergere
  6. Ador fardul pentru sprancene de le Oriflame, de restul nu m-am atins :D nu ma omor dupa firmele astea ;))

    RăspundeţiȘtergere
  7. Inainte comandam multe produse de la Avon,pentru ca avem o colega la servici care era reprezentant.Apoi ea a renuntat la servici si am ramas fara reprezentant care sa imi fie la indemana.Si atunci am hotarat sa redevin reprezentant Oriflame(am mai fost prin liceu).Recunosc ca nu ma aleg cu bani,pentru ca in functie de ce comanda am de discount imi aleg produse pentru mine si familia mea :) Asa ca deocamdata prefer produsele Oriflame :)

    RăspundeţiȘtergere
  8. Exact la fel sunt si eu. Am preferatele mele de la ambele firme. After hours........ma crezi ca am o crema de corp After hours care mi-a expirat si inca o pastrez sigilata pentru ca mi-a fost mila sa o incep? :))
    Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  9. Parerea mea Oriflame are produse un pic mai bune dar mai scumpe decat Avon,care este mai accesibil.Am fost coordonator Avon si reprezentant Oriflame acum ceva ani.De la Avon nu cred ca este produs care sa nu il fi incercat la vremea respectiva si cred ca sunt acceptabile ca calitate [inca mai fac comenzi la Avon :D]De la Oriflame ce imi placea mi se pareau cam scumpe,in comparatie cu produse din comert si de la cateva marci mai "bune"!!!Si ca sa raspund complet la intrebarea ta de la Avon am fost incantata de samponul advance techniques intense repair si tot ce tine de gama asta, de la Oriflame sunt cateva produse de make up care imi plac!!!nu pot sa ma loghez de pe facebook :(((

    RăspundeţiȘtergere
  10. eu vad avon cu un semi + fata de oriflame, mi se pare ca sunt mai multe produse. in schimb am un produs de la oriflame la care nu as renuntat sub nicio forma. parerile sunt impartite

    RăspundeţiȘtergere
  11. Bianca Roxana Anitei7 ianuarie 2014, 18:54

    Eu am crescut cu Avon..am renuntat o perioada si...cum nu ma putem lipsi de oferte si preturi speciale, m-am reinscris din nou.

    Acum m-am inscris si la Oriflame si intr-adevar ofera discount pe valoarea comenzii, nu e diferentiat, ceea ce e un avantaj atunci cand un anumit produs este deja la un pret special.

    Diferenta este ca la Avon pentru 40% trebuie sa dam comanda de 750 lei, pe cand la Oriflame nivelul este de 500 de lei, ceea ce e sa-i zicem o mica afacere, pe langa faptul ca in ultimul pas de comanda stim exact cat vom avea de plata, nu este estimativ, ca la Avon( unde, desigur, am avut destule experiente neplacute, unde nu mi s-a recunoscut consecutivitatea si m-am trezit ca la comanda de 800 de lei am primit doar 30%- era sa imi cada cerul in cap;)

    La Oriflame se percepe insa taxa de ambalare, ceea ce mi s-a parut ciudat.Nu e mare, e 5 lei maxim, plus 2 lei catalogul, dar e o taxa in plus.

    Concluzia, cu bune si rele: tot Avon e iubirea mea de-o viata. Chiar daca eu personal folosesc putine produse, am casa plina de ele.;)

    RăspundeţiȘtergere
  12. eu am fost reprezentant Avon pana luna trecuta, m-am lasat din motive personale, dar sunt multe dintre produsele lor care inca ma mai incanta si am noroc ca in apropiere este un stand Avon asa ca le voi cumpara in continuare.Cat despre Oriflame nu am ce spune pentru ca nu am prea folosit produse de la ei.

    RăspundeţiȘtergere
  13. Daca as putea mi-as lua toate produsele din gama planet spa :X ...si creioanele superchock :D

    RăspundeţiȘtergere
  14. mi am cumparat parful m by marcel ,dupa ce am citit despre el pe blogul tau .e divin ..imi place la nebunie...multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  15. Eu aleg clar Avon:D
    App, eu nu am vazut niciodata parfumul Cynthia Rowley in brosura:))

    RăspundeţiȘtergere
  16. Bianca Roxana Anitei7 ianuarie 2014, 18:54

    Ei, nu stiam..oricum eu chiar nu am dat comanda sub 100 de lei la Avon;) In felul asta iti dai seama ca as fi ales sa imi caut un reprezentant la care sa dau comanda, decat sa mai platesc si alte taxe. La Oriflame comanda minima este 50 lei, pentru a primi discount de 23%.

    RăspundeţiȘtergere
  17. Pe o scara de la 1 la 5 cam cat e de bun kitul pentru sprancene?

    RăspundeţiȘtergere
  18. As spune ca depinde de ce te intereseaza. I-as da 4.5. I-as fi dat 5 doar daca aveam putin mai multa precizie cu ceara, iar pensulele nu imi plac.

    RăspundeţiȘtergere
  19. Si mie imi plac produse de la ambele firme, nici nu stiu de la care am comandat mai des.

    RăspundeţiȘtergere
  20. Cand exista parfumul de la Cynthia Rowley eram fascinata de sticluta ca era tare simpatica.Si mirosul imi placea dar parca devenise prea dulce dupa un timp de folosire. Masca de la Avon am folosit-o si eu. Un timp imi facea bine la par apoi am observat ca imi ingrasa parul. Si doar ma asiguram ca am clatit bine parul. Imi parea rau atunci. Iar parfumul Outspoken mi-a placut tare mult cand l-am mirosit prima oara. Se nimerise si la fix si mi l-a dat mama de ziua mea.

    Daca ar fi sa aleg intre Avon si Oriflame as alege Oriflame.De la Avon am incercat multe produse.Mama fiind reprezentant. Multe nu s-au schimbat. Poate doar la ambalaje. Oriflame as incerca pentru ca nu prea am avut decat vreo 3-4 produse de la ei, pana in momentul asta. Momentan am in vizor parfumul Eclat. Il stiu de mult timp dar parca acum a inceput sa se faca observat de mine.

    RăspundeţiȘtergere

© Miu Miu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena