joi, 12 iulie 2012

It's sooo good to be happy !!

Hello ladies,

Apreciez entuziasmul vostru si feedbackul lasat pentru postarile cu tinute si asta ma face sa continui. 
Stiu ca nu e sambata, dar nu am mai avut rabdare si am pregatit postarea mai devreme pentru ca vreau sa va arat noua mea gecuta superba de pe sheinside.com.



Imi doream de mult o gecuta careia sa ii intorc mansetele si aceasta este la fix. Desi am avut impresia ca este putin mai groasa, e perfecta si o pot purta cu fustita mea de dantela.


Imi plac mult buzunarele de alta culoare si captuseala care pe alocuri este cu floricele. Neaparat sa fac o poza sa va arat.


Aici stateam de vorba cu un prieten de-al meu patruped, dar m-a rugat sa nu apara in poza pentru ca nu avea parul aranjat.


 Am asortat-o la o fustita neagra de dantela creatie proprie si noul ceas despre care va spuneam pe facebook.



It's sooo good to be happy!! 


Geaca: sheinside.com
Fusta: Creatie proprie
Cizme: Random
Ceas: Fossil
Maieu: Random


Astept cu drag impresiile vostre.

43 de comentarii:

  1. Îmi place alegerea ta. Şi eu sunt o fană a gecilor de acest gen. Sunt ideale pentru dimineţile un pic răcoroase şi se potrivesc la orice. Araţi foarte bine.

    Te urmăresc prin bloglovin şi aş fi onorată dacă mi-ai vizita şi tu blogul.

    www.zadinblog.com

    RăspundeţiȘtergere
  2. Foarte frumos outfit,imi plac mult cizmele :)

    RăspundeţiȘtergere
  3. supeeeeer :)
    cum ai facut fustita? :o:o:o e super :X

    RăspundeţiȘtergere
  4. Esti superba! Prima poza e preferata mea :x imi place gecuta, dar fustita e minunata! Tu ai facut-o sau ai modificat-o? Ma bucur ca te-ai hotarat sa postezi mai repede un ootd, adevarul e ca abia asteptam sa vina ziua de sambata sa vad ce outfituri ne mai arati si uite ca m-ai surprins din nou in mod placut! :*

    RăspundeţiȘtergere
  5. Pandreeageorgiana7 ianuarie 2014, 23:27

    FOARTE DRAGUTA GEACA:x Tinuta isi vine perfect si esti o draguta!
    Imi plac cizmulitele de vara, vreau si eu:D

    RăspundeţiȘtergere
  6. Ce frumoasa esti! Mie mi se pare ca la fata semeni cu Adelina Pestritu! Sper sa nu te superi, mie mi se pare frumoasa deci asemanarea e un compliment! :D Te pupic

    RăspundeţiȘtergere
  7. Ana Maria Constantin7 ianuarie 2014, 23:27

    e frumoasa foc geaca...sa o porti cu placere

    RăspundeţiȘtergere
  8. Hey :) Foarte draguta vestimentatia,dar si pozele...ce aparat folosesti ? Imi place muuult :x

    RăspundeţiȘtergere
  9. Poate faci o postare si ne arati cum ai facut fustita pt e tare dragutica:*

    RăspundeţiȘtergere
  10. Madalina Zamfirache7 ianuarie 2014, 23:27

    Foarte cute geaca...I just love it!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Manolica Girgel7 ianuarie 2014, 23:27

    De cand vreau si eu o gecuta frumoasa de blugi sau o camasa de blugi.. hmm trebuie sa mai caut:p
    Si fustita e superba:x

    RăspundeţiȘtergere
  12. Nu mai posta OOTD...esti atat de scumpa si de frumusica ca ajungem sa te uram:p.. Glumesc,imi plac postarile tale, ai un stil frumos, reusesti intotdeauna sa iti scoti frumusetea in evidenta.in sf nu am comentat nimic, este absolut superba tinuta, modelul si locatia este perfecta.:d
    poop

    RăspundeţiȘtergere
  13. Foarte draguta tinuta ta si starea pe care o transmiti prin pozele tale este chiar una happy :):*

    RăspundeţiȘtergere
  14. Suuuperbe toate!
    Vreau cizme din astea neaparat, am zis ca luna asta-mi fac poftele ca am motiv!:))
    Fusta e divina, arata-ne un tutorial sa ne facem si noi!:)):X

    RăspundeţiȘtergere
  15. Veronica picioroaga7 ianuarie 2014, 23:27

    super tinereasca! e faina, imi place!

    RăspundeţiȘtergere
  16. big likeee, e asa draguta geaca:X:X si fustita nu mai zic. iti sta minunat, esti o dulce :* pupici

    RăspundeţiȘtergere
  17. dragut, mergea si geaca aceea neagra dintr-o postare anterioara.

    RăspundeţiȘtergere
  18. Frumoasa geaca, dar fusta e superba!!! x

    RăspundeţiȘtergere
  19. Uuu, e superbă fustița :) Să porți cu plăcere și ceasul Fossil, e cel pe care îl voiai de mult timp, nu?

    RăspundeţiȘtergere
  20. Esti o frumoasa iar gecuta erste deasemenea frumoasa.Sa o porti cu placere

    RăspundeţiȘtergere
  21. Ma bucur mult ca postezi mai multe outfit-uri :) Ai un stil usor de asimilat, nothing too crazy, dar very pretty! <3

    RăspundeţiȘtergere
  22. Mereu ma surprinzi placut cu tinutele tale:X
    Geaca e superba si imi place combinatia cu fusta din dantela!
    :*

    RăspundeţiȘtergere
  23. Fluturash Albastru7 ianuarie 2014, 23:27

    Veselie! Chiar daca tinuta este in culori linistite, tu reusesti sa iesi din tipare cu entuziasmul tau si da, tu chiar porti hainele, nu ele pe tine.
    De cand ai inceput cu ceasta rubrica, dau si eu comentarii mai des, pana acum nu am indraznit.

    Fusta e dulce rau. Chiar am avut intentia sa intreb daca ai cumparat=o anul acesta sa stiu daca mai am sanse sa gasesc si eu una similara.

    RăspundeţiȘtergere
  24. Sweet_girl_betty_20077 ianuarie 2014, 23:27

    Imi place mult combinatia dintre fustita si geaca de blugi :X:X:X....esti o frumoasa :*:*:* <3

    RăspundeţiȘtergere
  25. WOW!Imi dai si mie link-ul direct la jacheta ca nu o gasesc pe site?:*.App. ne dezvalui cum ai facut fustita?

    RăspundeţiȘtergere
  26. ce draguta esti si cat imi place tinuta ! :X si gecuta e dementiala, iti vine super bine! si imi plac cizmele tale, sunt simpatice foc D:

    RăspundeţiȘtergere
  27. foarte frumoasa geaca! <3

    RăspundeţiȘtergere
  28. Ooo, creatie proprie ? Ce draguta e ! Si jachetica e foarte frumoasa! You pretty lady !:*

    RăspundeţiȘtergere
  29. Foarte frumoasa tinuta

    RăspundeţiȘtergere
  30. esti o draguta :*

    RăspundeţiȘtergere
  31. Imi place outfit-ul si iti sta foarte bine!

    RăspundeţiȘtergere
  32. wowww,ce frumoasa esti,arati super bine,exact ce spuneam acum cateva seri si pe facebook:X:X:,frumoasa foccc,pupici

    RăspundeţiȘtergere
  33. Foarte frumoasa tinuta, imi place mult fustita in combinatie cu cizmele si gecuta e cute rau, kisses

    RăspundeţiȘtergere
  34. http://www.sheinside.com/Vintage-Lapel-Long-Sleeve-Blue-Denim-Coat-p-87796-cat-1735.html

    RăspundeţiȘtergere
  35. Imi place super mult tinuta, mai ales fustita :)

    RăspundeţiȘtergere
  36. ce fusta super:X mai ales ca e creatie proprie e si mai frumoasa!!! si geaca e <3 lovely outfit

    RăspundeţiȘtergere
  37. Areti foarte bine, imi place combinatia. Nu ti-a fost cald cu gecuta, eu mor de cald de cateva saptamani. Imi plac foarte mult OOTD-urile tale. Sunt invidioasa ca ai fotograf priceput, iubitul meu face niste poze tare urate saracutul.
    Ce ma enerveaza e ca pe browserul meu Opera nu imi apre platforma de comentarii de pe blogul tau si mi-e lene sa intru pe Explorer sa comentez de cele mai multe ori...

    RăspundeţiȘtergere

© Miu Miu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena